Sunday, January 6, 2019

"Ang mga Tawo Nagsiling kay Jesus, 'Nagbuang sia'"

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Enero 26, 2019)
San Timoteo kag San Tito, mga Obispo
Ang Pagbasa gikan sa Ikaduha nga Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa kay:
Timoteo 1:1-8
Pag-abiabi halin kay Pablo, isa ka apostol ni Cristo Jesus suno sa kabubot-on sang Dios, nga ginpadala sa pagbantala sang ginsaad nga kabuhi nga nangin-aton sa aton paghiusa kay Cristo Jesus— Sa kay Timoteo, ang hinigugma ko nga anak: Kabay nga ang Dios nga Amay kag si Cristo Jesus nga aton Ginoo maghatag sa imo sing grasya, kaluoy kag paghidait. Nagapasalamat ako sa Dios nga akon ginaalagad sa matinlo nga konsyensya, subong sang ginhimo sang akon mga katigulangan. Ginapasalamatan ko sia samtang ginadumdom ko ikaw sa gihapon sa akon mga pangamuyo sa adlaw kag sa gab-i. Ginadumdom ko ang imo mga luha kag luyag gid ako magpakigkita sa imo, agod nga mapuno ako sing kalipay. Ginadumdom ko man ang imo tunay nga pagtuo, ang pagtuo nga iya man anay sang imo lola nga si Loida, kag sang imo iloy nga si Eunice. Pat-od gid ako nga amo man ini ang imo pagtuo. Tungod sini ginpahanumdom ko ikaw sa pagpadabdab sang bugay nga ginhatag sang Dios sa imo, sang pagtungtong ko sang akon mga kamot sa imo ulo. Kay ang Espiritu nga ginhatag sang Dios sa aton wala nagapatalaw sa aton, kundi nagapuno sa aton sing gahom kag paghigugma kag pagpugong sang kaugalingon. Gani, indi ka magkahuya sa pagpanaksi tungod sa aton Ginoo, kag indi ka man magkahuya tungod sa akon nga binilanggo tungod sa iya. Sa baylo, magpakigbahin ka sa mga pag-antos tungod sang Maayong Balita, suno sa kusog nga ginahatag sang Dios sa imo para sini.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 96:1-2, 2-3, 7-8, 10
(S) Ibantala ang gamhanan nga mga binuhatan sang Ginoo sa tanan nga katawohan.

Magkanta kamo sing bag-o nga ambahanon sa Ginoo! Mag-amba kamo sa Ginoo, O bug-os nga duta! Magkanta kamo sa Ginoo, kag dayawa ninyo sia! (S) 
Isugid adlaw-adlaw ang maayong balita nga sia nagluwas sa aton! Ibantala ang iya himaya sa mga kapungsoran, ang iya gamhanan nga mga binuhatan sa tanan nga katawohan. (S) 
Dayawa ninyo ang Ginoo, tanan kamo nga katawohan sang duta! Dayawa ninyo ang iya himaya kag gahom! Dayawa ninyo ang mahimayaon nga ngalan sang Ginoo, magdala kamo sing dulot magsulod sa iya Templo. (S) 
Singgana ang tanan nga mga kapungsoran, "Ang Ginoo amo ang hari! Ang duta napahamtang sing malig-on kag indi mauyog; Sia nagahukom sang tanan nga katawohan sa katarungan." (S)  

Aleluya:
Binuhatan 16:14
Ginpadala ako sang Ginoo sa pagwali sang Maayong Balita sa mga imol; sa pagbantala sang kahilwayan sa mga bihag. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Marcos 3:20-21
Dayon si Jesus nagpauli. Sa liwat nagdulogok sa iya ang madamo nga mga tawo sa bagay nga sia kag ang iya mga gintuton-an wala na sing tion sa pagkaon. Sang mabatian ini sang iya pamilya, naglakat sila sa pagkuha sa iya, tungod kay ang mga tawo nagsiling, “Nagbuang sia!”

No comments:

Post a Comment