Sunday, October 7, 2018

"Ang Nagapakataas sang iya Kaugalingon Pagapaubson"

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Nobyembre 3, 2018)
San Martin de Porres, Relihiyoso
Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Filipos 1:18-26
Wala ini kaso para sa akon! Nagakalipay ako tungod sini—basta mawali lang si Cristo, bisan sa sayop ukon husto nga mga tinutoyo. Kag magapadayon pa gid ako sa pagkalipay, kay nahibaluan ko nga tungod sa inyo mga pangamuyo kag sa pagbulig sang Espiritu ni Jesu-Cristo pagahilwayon ako. Kay daku gid ang akon handom kag paglaom nga indi gid ako mahuy-an, kundi sa tanan nga tion labi na gid karon, magmaisog ako, agod nga sa akon bug-os nga kaugalingon mapadunggan ko si Cristo, bisan mabuhi ako ukon mapatay. Kay ano bala ang kabuhi? Para sa akon ang pagkabuhi amo si Cristo, kag ang kamatayon nagadala sing daku pa nga kaayuhan. Pero kon sa akon pagkabuhi makahimo pa ako sing mga kaayuhan sa akon pag-alagad, ti indi ako makahibalo kon ano ang akon pilion. Nabutang ako sa tungatonga. Luyag ko na kuntani nga magtaliwan sa sini nga kabuhi kag magpakig-upod kay Cristo, kay amo ini ang labing maayo. Ugaling tungod sa inyo, labi pa ka kinahanglanon nga magkabuhi ako. Napat-od ko gid ini kag nahibal-an ko nga magapabilin pa ako diri. Magapabilin ako upod sa inyo tanan sa pagbulig sa inyo kauswagan kag kalipay sa pagtuo. Gani kon manginkaupod ninyo ako liwat, may rason pa gid kamo sa pagpabugal sa akon, sa inyo pagkabuhi kay Cristo Jesus. 

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 42:2, 3, 5
(S) Ang akon kalag nauhaw sa Dios nga buhi.

Subong sang usa nga ginahidlaw sang mabugnaw nga tubig sa sapa, subong man ang pagkahidlaw ko sa imo, O Dios. (S)
Ginauhaw ako sa imo, O Dios nga buhi, san-o pa bala ako makakadto sa pagsimba sa imo atubangan? (S)
Sang naga-upod ako sa kadam-an pakadto sa balay sang Dios, kag ginapangulohan ko sila samtang nagalakat sila, malipayon nga kadam-an nga nagakanta kag nagahugyaw sa pagdayaw sa Dios. (S)

Aleluya:
Mateo 11:29
Itakod ang akon gota sa inyo kag magtuon kamo sa akon, kay ako malulo kag mapainuboson sang tagipusoon. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 14:1, 7-11
Sang isa ka Adlaw nga Inugpahuway si Jesus nagkadto sa pagkaon sa balay sang isa ka pangulo sang mga Fariseo, kag didto ginpanilagan nila sia. Natalupangdan ni Jesus kon daw ano ang pagpili sang mga inagda sang mga pinasulabi nga mga pulongkoan, gani naghatag sia sa ila sining palaanggiran, “Kon may mag-agda sa imo sa punsyon sang kasal, indi ka magpungko sa pinasulabi nga pulongkoan, kay basi may inagda sia nga labing dungganon pa sa imo, kag ang nag-agda sa inyo nga duha magapalapit sa imo kag magsiling, ‘Sia ang papungkoa dira.’ Ti, mahuy-an ka kag mapilitan sa pagpungko sa kubos nga pulongkoan. Sa baylo, kon ginaagda ka, kadto ka kag magpungko sa labing kubos nga pulongkoan, agod nga kon mag-abot ang nag-agda sa imo magasiling sia sa imo, ‘Abyan, diri ka pungko upod sa mga dungganon.’ Ini magapadungog sa imo sa atubangan sang iban nga mga inagda. Kay ang nagapakataas sang iya kaugalingon pagapaubson kag ang nagapaubos sang iya kaugalingon pagapataason.” 

No comments:

Post a Comment