Sunday, October 7, 2018

"Ang Dios Magabalos sa imo sa Pagkabanhaw sang mga Matarong"

Liturhiya sang Pulong
(Lunes, Nobyembre 5, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Filipos 2:1-4
Nagapalig-on bala sa inyo ang inyo kabuhi kay Cristo? Nagalipay bala sa inyo ang iya gugma? Nagahiusa bala kamo sa Espiritu? May kalulo bala kamo kag kaluoy sa isa kag isa? Ti karon, ginapangabay ko sa inyo, lipaya gid ninyo ako sing bug-os paagi sa inyo pag-isa sing hunahona, paghigugmaanay, kag paghiusa sa espiritu kag tinutoyo. Indi kamo magmaiyaiyahon ukon magpadayawdayaw sa inyo mga ginahimo, kundi magpaubos kamo sa isa kag isa kag indi kamo maghunahona nga labaw kamo sa iban. Pangitaa ninyo ang kaayuhan sang iban kag indi lang ang inyo kaugalingon nga kaayuhan. 

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 131:1, 2, 3
(S) Ginoo, tipigi ang akon kalag nga may paghidait sa luyo Mo.

O Ginoo, ginbayaan ko ang akon pagkabugalon, kag gintalikdan ko ang akon pagkamatinaastaason, wala na ako nagahingamo sa dalagku nga mga butang, ukon sang mga palatugsilingan nga tama ka budlay para sa akon. (S)
Pero kuntento ako kag may kalinong, subong sang isa ka bata nga nagahigda sing malinong sa mga butkon sang iya iloy, subong man ang akon tagipusoon may kalinong. (S)
O Israel, magsalig ka sa Ginoo, sugod karon tubtob sa walay katubtoban! (S) 

Aleluya:
Juan 8:31-32
Kon ginatuman ninyo ang akon ginatudlo, matuod gid nga mga gintuton-an ko kamo, kag makilala ninyo ang kamatuoran, kag ang kamatuoran magahilway sa inyo, siling sang Ginoo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 14:12-14
Dayon si Jesus nagsiling sa nag-agda sa iya, “Kon ikaw nagahatag sing panyaga ukon panihapon, indi pag-agdaha ang imo mga abyan, ukon ang imo mga utod, ukon ang imo mga himata, ukon ang imo kasilingan nga manggaranon, basi sila man magaagda sa imo, kag mabaton mo na ang imo balos. Kon nagahiwat ka sing punsyon, agdaha ang mga imol, ang mga pingkaw, ang mga piang kag ang mga bulag. Manginbulahan ka kay indi sila makabalos sa imo. Ang Dios ang magabalos sa imo sa pagkabanhaw sang mga matarong.” 

No comments:

Post a Comment