Wednesday, September 23, 2020

Setyembre 23, 2020, Miyerkules sang Ika-25 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Hulobaton 30:5-9
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 119:29, 72, 89, 101, 104, 163
Aleluya - Marcos 1:15
Ebanghelyo - Lucas 9:1-6
"Ginhatagan sila ni Jesus sang Awtoridad sa Pagtabog sang Tanan nga mga Yawa kag sang mga Balatian"

Ang Pagbasa gikan sa Libro sang mga:
Hulobaton 30:5-9
   “Ang Dios nagatuman sang tagsa niya ka saad. Kaangay sia sang taming sa tanan nga nagapaapin sa iya. Kon magpatupato ka sang wala niya ginsiling, sabdungon niya ikaw, kag ipakilala niya nga butigon ka.”
   O Dios, nagapangayo ako sa imo sang duha ka butang sa wala pa ako mapatay. Ipahilayo ako sa pagbutig kag indi ako pagpamanggara ukon pagpaimula. Hatagi lamang ako sang kalan-on nga akon kinahanglanon. Kon magsobra ang akon kalan-on, basi magsiling ako nga wala ako sing kinahanglan sa imo. Pero kon imol ako, basi magpangawat ako, kag magpakahuya sa akon Dios.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:29, 72, 89, 101, 104, 163
(S) Ang imo pulong isa ka suga nga nagatuytoy sa akon mga tiil, O Ginoo.

Buligi ako nga indi magtalang, kag sa imo kaayo tudloi ako sang imo kasugoan. (S)
Ang kasugoan nga imo ginahatag labi pa sa akon sang sa tanan nga pilak sa kalibutan. (S)
Ang imo pulong, O Ginoo, magapadayon sa walay katubtoban; kay napasad ini sing malig-on sa langit. (S)
Ginlikawan ko ang tanan nga malain nga pagginawi, kay luyag ako magtuman sang imo pulong. (S)
Nagakuha ako sing kaalam gikan sa imo mga kasugoan, gani ginadumtan ko ang tanan nga malain nga pagginawi. (S)
Ginapakalain ko kag ginakangil-aran ang tanan nga kabutigan, pero ginahigugma ko ang imo kasugoan. (S)

Aleluya:
San Marcos 1:15
   Nag-abot na ang nagakaigo nga tion, kag ang Ginharian sang Dios malapit na. Bayai ninyo ang inyo mga sala, kag magpati sa Maayong Balita.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 9:1-6
   Gintawag ni Jesus sing tingob ang iya dose ka mga apostoles kag ginhatagan sila sing gahom kag awtoridad sa pagtabog sang tanan nga mga yawa kag sa pag-ayo sang mga balatian. Dason iya sila ginpadala sa pagwali sang Ginharian sang Dios kag sa pag-ayo sang mga masakiton. Nagsiling sia sa ila, “Indi kamo magdala sing bisan ano sa inyo pagpanglakaton: bisan sungkod, puyo, tinapay, kuwarta ukon isa ka ilislan nga bayu. Kon diin kamo nga balay ginabaton, dira lang kamo dayon tubtob maghalin kamo sa sina nga banwa. Kon ang mga tawo indi magbaton sa inyo, bayai ninyo ina nga banwa kag taktaka ang yab-ok sa inyo mga tiil subong pagpaandam sa ila.”
   Ang mga gintuton-an naglakat kag nagkadto sa tanan nga kabaryuhanan sa pagwali sang Maayong Balita kag sa pag-ayo sang mga tawo sa tanan nga duog.

No comments:

Post a Comment