Tuesday, September 29, 2020

Setyembre 29, 2020, San Gabriel, Miguel kag Rafael, mga Arkangheles

 Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Daniel 7:9-10, 13-14
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 138:1-2, 2-3, 4-5
Aleluya - Mga Salmo 103:21
Ebanghelyo - Juan 1:47-51
Makita Ninyo ang mga Anghel sang Dios

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Daniel nga Propeta 7:9-10, 13-14
Samtang nagatan-aw ako, may ginbutang didto nga mga trono. Ang isa nga nagakabuhi sing walay katapusan nagpungko sa isa sang mga trono. Ang iya mga bayu maputi kaangay sang yelo kag ang iya buhok kaangay sang bulbol sang karnero. Ang iya trono natungtong sa mga rueda nga nagadabadaba nga kalayo kag ang kalayo nagakawigit gikan sa sini. May mga linibo ka mga tawo didto sa pag-alagad sa iya, kag mga minilyon ka mga tawo nagtindog sa atubangan niya. Ang paghukom nagsugod kag ang mga libro ginbuksan. 
Sa akon palanan-awon sa sadto nga gab-i, may nakita ako nga daw tawo. Nagapalapit sia sa akon nga ginalikupan sang panganod, kag nagkadto sia sa isa nga nagakabuhi sing walay katapusan kag gindala sia sa iya presensya. Dayon ginhatagan sia sing awtoridad, kadungganan, kag harianon nga gahom, agod nga ang mga tawo sang tanan nga mga pungsod, rasa, kag linggwahe magaalagad sa iya. Ang iya gahom magapadayon sa walay katubtoban, kag ang iya ginharian wala sing katapusan.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 138:1-2, 2-3, 4-5
(S) Nagakanta ako sa pagdayaw sa imo, O Ginoo, sa atubangan sang mga angheles.

Nagapasalamat ako sa imo, O Ginoo, sa bug-os ko nga tagipusoon; nagakanta ako sing pagdayaw sa imo sa atubangan sang mga dios. Nagasimba ako sa atubangan sang imo balaan nga Templo kag nagadayaw sang imo ngalan. (S)
tungod sang imo mapinadayunon nga gugma kag katutom, kay nagpahayag ka nga ikaw kag ang imo mga sugo labaw sa tanan. Ginsabat mo ako sang nagpanawag ako sa imo; ginpabakod mo ako sang imo kusog. (S)
Ang tanan nga mga hari sang duta magadayaw sa imo, O Ginoo, kay nakabati sila sang imo mga saad. Magakanta sila nahanungod sang ginhimo sang Ginoo, kag nahanungod sang iya daku nga himaya. (S)

Aleluya:
Mga Salmo 103:21
Dayawa ninyo ang Ginoo, tanan kamo nga gamhanan sa langit, kamo nga mga alagad niya nga nagatuman sang iya naluyagan!

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 1:47-51
Sang makita ni Jesus si Natanael nga nagapakadto sa iya nagsiling sia nahanungod kay Natanael, “Yari ang isa ka matuodtuod nga Israelinhon; waay sing limbong sa iya!” 
Si Natanael nagpamangkot sa iya, “Paano mo ako nakilala?” 
Si Jesus nagsabat, “Nakita ko na ikaw didto sa idalom sang kahoy nga higera, sa wala pa ikaw gintawag ni Felipe.” 
Nagsabat si Natanael, “Manunodlo, ikaw amo ang Anak sang Dios! Ikaw amo ang Hari sang Israel!” 
Nagsiling si Jesus, “Nagatuo bala ikaw tungod kay nagsiling ako sa imo nga nakita ko ikaw sang didto ikaw sa idalom sang kahoy nga higera? Dalagku pa gid sini nga mga butang ang imo makita!” Kag si Jesus nagsiling sa ila, “Matuod gid, makita ninyo ang langit nga nabuksan kag ang mga anghel sang Dios nga nagasakapanaog sa ibabaw sang Anak sang Tawo!”

No comments:

Post a Comment