Tuesday, September 22, 2020

Setyembre 22, 2020, Martes sang Ika-25 nga Semana sang Tuig

 Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Hulobaton 21:1-6, 10-13
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 119:1, 27, 30, 34, 35, 44
Aleluya - Lucas 11:28
Ebanghelyo - Lucas 8:19-21
"Nagapamati sang Pulong sang Dios kag Nagatuman sini"

Ang Pagbasa gikan sa Libro sang mga:
Hulobaton 21:1-6, 10-13
   Ang Ginoo nagagahom sang panghunahona sang hari Subong kahapos sang pagtuytoy niya sang alagyan sang kasulgan.
   Bisan nagahunahona ka nga ang tanan mo nga ginahimo matarong, Dumdoma nga ang Ginoo nagahukom sang imo mga tinutoyo.
   Ginapasulabi sang GINOO nga maghimo ka sing husto kag nagakabagay Sang sa magdala ka sa iya sing mga halad.
   Ang malaut nga mga tawo ginagamhan sang ila pagkamaiyaiyahon kag bugal, Kag ini sala.
   Magtinguha ka kag magmapisan kag magabugana ka. Magdasudaso ka kag pirme ka lang ginakulang.
   Ang manggad nga imo makuha paagi sa daya madali madula, Kag magadala ini sa imo sa bibi sang kamatayon.
   Ang handom sang malaut nga tawo amo ang paghimo sang malaut. Wala sila sing kaluoy sa bisan kay sin-o.
   Kon ang bugalon nga tawo masilutan, Bisan pa ang wala sing tinun-an makatuon sing leksyon. Ang maalam nga tawo mahapos tudloan.
   Ang matarong nga Dios nakahibalo sang nagakatabo sa mga puloy-an sang mga malaut, kag pagalaglagon niya ang mga malaut.
   Ang wala nagapamati sa pagpangayo sing bulig sang mga imol, Indi man pagpamatian ang iya pagpangayo sing bulig.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:1, 27, 30, 34, 35, 44
(S) Ginoo, tuytoyi ako sa dalanon sang Imo mga sugo.

Bulahan ang mga wala sing dagta sa ila kabuhi, nga nagakabuhi suno sa kasugoan sang Ginoo. (S)
Tudloi ako sa pagtuman sang imo mga kasugoan, kag ako magapamalandong sang imo makatilingala nga mga pagtudlo. (S)
Nagtapat ako nga magmasinulondon; gintuman ko ang imo mga pagsulondan. (S)
Isaysay sa akon ang imo kasugoan, kag akon ini tumanon; tipigan ko ini sa bug-os ko nga tagipusoon. (S)
Tuytoyi ako sa dalanon sang imo mga sugo, kay sa ila may kalipayan ako. (S)
Tumanon ko sa gihapon ang imo kasugoan, sa walay katubtoban! (S)

Aleluya:
San Lucas 11:28
   Bulahan pa gid ang mga nagapamati sang pulong sang Dios kag nagatuman sini!

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 8:19-21
   Ang iloy kag mga utod ni Jesus nagkadto sa iya, pero indi sila makapalapit sa iya tungod sang madamo nga mga tawo. May nagsiling sa iya, “Ang imo iloy kag mga utod yara sa gwa nga luyag magpakigkita sa imo.” Si Jesus nagsiling sa ila tanan, “Ang akon iloy kag mga utod amo sila nga nagapamati sang pulong sang Dios kag nagatuman sini.”

No comments:

Post a Comment