Wednesday, September 9, 2020

MIQUEAS - Kapitulo 5

1  2  3  4  5  6  7

1 Mga pumoluyo sang Jerusalem, magdalidali kamo sa pag-aman! Ginakibon kita! Ginasalakay nila ang pangulo sang Israel!
Ang Dios Nagasaad sing Isa ka Pangulo gikan sa Betlehem
2 Ang GINOO nagasiling, "Betlehem Efrata, ikaw ang isa sang pinakadiotay nga mga banwa sang Juda. Pero gikan sa imo magabangon ako sing isa ka pangulo para sa Israel nga ang iya mga katigulangan kutob pa sang una nga mga panahon.”
3 Gani ang Ginoo magatugyan sang iya mga tawo sa ila mga kaaway tubtob ang babayi nga amo ang magaanak makabata na. Dayon ang iya mga kasimanwa nga yadto sa kabihagan magabalik kag magatingob sa ila kaugalingon nga mga kasimanwa.
4 Kon mag-abot sia, pagagamhan niya ang iya mga tawo sang gahom nga nagagikan sa Ginoo, kag sang pagkahalangdon sang GINOONG Dios mismo. Ang iya mga tawo magapuyo nga wala sing katalagman, kay ang mga tawo sa bug-os nga duta magakilala sang iya pagkagamhanan,
5 kag sia magapaluntad sang paghidait.
Pagluwas kag Pagsilot
Kon ang mga Asiriahanon maggubat sang aton pungsod kag magsalakay sang aton mga pamakod, ipadala naton ang aton labing isganan nga mga pangulo sa pagpakig-away sa ila.
6 Kag paagi sa ila mga espada pagalutoson nila ang pungsod sang Asiria. Silad magaluwas sa aton gikan sa mga Asiriahanon kon maggubat sila sang aton duta.
7 Ang mga Israelinhon nga mabilin manginkaangay sang mabugnaw nga tun-og nga ginpadala sang Ginoo para sa madamo nga mga pungsod, kaangay sang ulan sa nagatubo nga mga tanom. Magasalig sila sa Dios, kag indi sa tawo.
8 Ang iban nga mga Israelinhon mabilin sa mga pungsod kaangay sang isa ka leon nga nagaluyong sa pagpangita sing kalan-on sa kagulangan ukon halalban. Ginakadtuan niya ang mga karnero, ginadakop kag ginagus-ab sila, kag wala sing paglaom nga may makatabang sa ila.
9 Ang Israel magalutos sang iya mga kaaway kag magapamatay sa ila tanan.
10 Ang Ginoo nagasiling, “Sa sadto nga tion pagakuhaon ko ang imo mga kabayo kag gub-on ko ang imo mga karuwahi.
11 Gub-on ko ang mga siyudad sang imo duta kag rumpagon ko ang imo mga pamakod.
12 Papason ko ang imo mga manugbabaylan kag ang imo mga manugpakot.
13 Laglagon ko ang mga diosdios kag ang balaan nga mga haligi nga imo ginasimba. Indi ka na magsimba sa mga butang nga imo ginhimo.
14 Tumbahon ko ang balaan nga mga haligi sa imo pungsod, kag laglagon ko ang imo mga siyudad.
15 Kag sa akon daku nga kaakig magatimalos ako sa mga pungsod nga wala magtuman sa akon.”


dSila; sa Hebro Sia.



No comments:

Post a Comment