Thursday, January 14, 2021

Enero 14, 2021, Huwebes, Nahauna nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Hebreo 3:7-14
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 95:6-7, 8-9, 10-11
Aleluya - Mateo 4:23
Ebanghelyo - Marcos 1:40-45


Ang Pagbasa gikan sa Sulat sa mga:
Hebreo 3:7-14
Gani, ang Espiritu Santo nagasiling: “Kon inyo mabatian Ang tingog sang Dios karon nga adlaw, Indi ninyo pagpatig-aha Ang inyo mga tagipusoon Subong sang una Sang inyo pagbato sa Dios, Subong sadtong adlaw Sang inyo sia gintilawan Didto sa desierto. Didto ginsulay kag gintilawan ako Sang inyo mga katigulangan, Siling sang Dios, Bisan nakita na nila Ang binuhatan ko Sa sulod sang 40 ka tuig. Tungod sini, Naakig gid ako sa sadtong mga tawo, Kag nagsiling ako, ‘Malinapason sila sa gihapon, Kag indi gid sila magtuman Sang akon mga sugo.’ Naakig ako kag nagpanumpa: ‘Indi gid sila Makasulod kag makapahuway Upod sa akon!’” Mga kautoran, mag-andam kamo nga wala sing isa sa inyo nga may malaut kag indi matinuohon nga tagipusoon sa bagay nga magapahilayo sia sa Dios nga buhi. Sa baylo, maglinaygayay kamo adlaw-adlaw, samtang ang ginatawag sa kasulatan nga “Karon nga Adlaw” napatuhoy sa aton, agod nga wala sing isa sa inyo nga mapatalang sang sala kag manginmatig-a sing tagipusoon. Kay kita tanan nagapakig-ambit upod kay Cristo, kon ginahuptan ta sing malig-on tubtob sa katapusan ang pagsalig nga nangin-aton sa ginsugoran.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 95:6-7, 8-9, 10-11
(S) Kabay nga karon nga adlaw mabatian ninyo ang tingog sang Ginoo: “Indi ninyo pagpatig-aha ang inyo tagipusoon.”

Kari kamo, magyaub kita kag magsimba sa iya; magluhod kita sa atubangan sang Ginoo nga aton Manunoga! Sia amo ang aton Dios, kag kita ang mga tawo nga iya ginaatipan, Ang mga panong nga iya ginapahalab. Karon pamatii ninyo ang iya ginasiling. (S) 
"Indi kamo magpakatig-a subong sang inyo mga katigulangan didto sa Meriba, subong sang didto sila sa desierto sa Masa. Didto gintilawan kag ginsulay nila ako, bisan nakita na nila ang akon ginhimo para sa ila. (S) 
Sa sulod sang kuwarenta ka tuig nag-ugtas ako tungod sadtong mga tawo; nagsiling ako, ‘Sa pagkamalinapason sa ila! Indi gid sila magtuman sang akon mga sugo!' Naakig ako kag nagpanumpa, ‘Indi gid kamo makasulod sa duta sa diin papahuwayon ko kamo kuntani.'" (S) 

Aleluya:
San Mateo 4:23
Si Jesus nagwali sang Maayong Balita kag nagpang-ayo sang nagakalainlain nga mga sakit kag mga balatian sang mga tawo. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Marcos 1:40-45
May isa ka aruon nga nagpalapit kay Jesus, nagluhod sa iya atubangan kag nagpangayo sing bulig. Siling niya: “Kon gusto mo, sarang mo ako maayo.” Si Jesus nagbatyag sing daku nga kaluoy, nagdab-ot sa iya, kag gintandog sia. Nagsabat sia sa iya, “Gusto ko! Mag-ayo ka!” Sa gilayon wala na ang iya aro kag nagtinlo ang iya panit. Ginpaandaman gid sia dayon ni Jesus kag ginpalakat gilayon. Siling ni Jesus: “Tandai, indi mo ini pag-isugid bisan kay sin-o kundi magkadto ka sa pari kag magpatan-aw ka sa iya. Magdulot ka dayon sing halad suno sa sugo ni Moises, sa pagpamatuod sa tanan nga ikaw nag-ayo na.” Pero naglakat ang tawo kag ginpanugid niya ang pag-ayo sa iya bisan diin sia magkadto. Madamo gid ang iya ginsugiran, sa bagay nga si Jesus indi na makasulod sing dayag sa bisan diin nga banwa. Gani nagtener sia sa baw-ing nga mga lugar, pero padayon gihapon ang pagkadto sang mga tawo sa iya halin sa nagakalainlain nga mga lugar.

No comments:

Post a Comment