Wednesday, December 16, 2020

Disyembre 16, 2020, Miyerkules sang Ika-3 nga Semana sang Adbiento (Misa sa Matag-Adlaw)

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Isaias 45:6C-8, 18, 21C-25
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 85:9AB kag 10, 11-12, 13-14
Aleluya - Isaias 40:9-10
Ebanghelyo - Lucas 7:18b-23
Ang Bulag Makakita, ang Piang Makalakat, ang Maayong Balita Ginwali sa mga Imol

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Isaias nga Propeta 45:6C-8, 18, 21C-25
    Himuon ko ini agod ang tagsatagsa 
    Sa bug-os nga kalibutan 
    Makakilala nga ako amo ang GINOO, 
    Kag wala na sing iban nga Dios.
    Ako ang nagtuga 
    Sang kapawa kag kadudolman; 
    Ako nagadala sang kaayuhan kag kalaglagan.     
    Ako, ang GINOO, 
    Nagahimo sini tanan nga mga butang. 
    Magahatag ako sing pagdaog 
    Halin sa langit kaangay sang ulan; 
    Magabuka ang duta sa pagbaton sini, 
    Kag magaluntad ang kahilwayan kag katarungan. 
    Ako, ang GINOO, magahimo sini.” 
    Ang GINOO nagtuga sang mga langit—
    Sia amo lamang ang Dios! 
    Gindihon niya kag ginhimo ang duta—
    Ginhimo niya ini nga malig-on kag mapinadayunon! 
    Wala niya paghimoa ini nga mangindesierto, 
    Kundi isa ka duog nga pagapuy-an sang mga tawo. 
    Nagasiling sia, “Ako amo ang GINOO, 
    Kag wala na sing iban nga Dios. 
    Sin-o ang nagpahibalo 
    Sa wala pa ini mahanabo 
    Kag natagna ini sang una? 
    Indi bala ako ang Ginoo, 
    Ang Dios nga nagaluwas sang iya mga tawo? 
    Wala na sing iban nga dios. 
    “Magdangop kamo sa akon karon 
    Agod maluwas kamo, 
    Tanan nga mga katawuhan 
    Sa bug-os nga kalibutan! 
    Ako lamang amo ang Dios 
    Kag wala na sing iban. 
    Ang akon ginasiling matuod, 
    Kag indi ini magbaylo. 
    Nagasumpa ako sa akon kaugalingon: 
    Nga ang tagsatagsa magakari 
    Kag magaluhod sa atubangan ko, 
    Kag magasaad sa pag-unong sa akon. 
    “Magasiling sila nga paagi lamang sa akon 
    Makaangkon sila sing kusog kag pagdaog; 
    Pero ang tanan nga nagadumot sa akon 
    Magaantos sing kahuloy-an. 
    Ako, ang GINOO, magaluwas 
    Sang tanan nga mga kaliwat ni Jacob, 
    Kag magadayaw sila sa akon.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 85:9AB kag 10, 11-12, 13-14
(S) Patuloa ang matarong, O langit, patuloa sia subong sang ulan!

Nagapamati ako sa ginasiling sang Ginoong Dios; nagasaad sia sing paghidait sa aton nga iya mga tawo, kon kita indi magbalik sa aton nga kabuangan. (S)
Matuod gid nga handa sia sa pagluwas sang mga nagapadungog sa iya, kag ang iya himaya magapabilin sa aton duta. (S)
Ang gugma kag katutom magaupdanay, ang pagkamatarong kag paghidait magakitaay. Ang katutom sang tawo magalambot sa ibabaw halin sa duta, kag ang pagkamatarong sang Dios magatamod halin sa langit. (S)
Ang Ginoo magapauswag sa aton, kag ang aton duta magapatubas sing bugana. Ang pagkamatarong magauna sa Ginoo, kag magaaman sing alagyan para sa iya. (S)

Aleluya:
Isaias nga Propeta 40:9-10
    Magsinggit ka sing tudo; ibantala ang maayong balita! Ang Ginoo nagakari sa paghari nga may gahom.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 7:18b-23
    Sadto nga panahon, gintawag niya ang duha sang iya mga gintuton-an kag ginpakadto sa Ginoo sa pagpamangkot sa iya kon sia bala ang ginsiling ni Juan nga magaabot ukon magapaabot pa sila sing isa.
Sang pagkadto nila kay Jesus nagsiling sila, “Ginpadala kami ni Juan sa pagpamangkot sa imo, ‘Ikaw bala ang ginsiling niya nga magaabot, ukon magapaabot pa kami sing isa?’ ” 
    Sa sadto gid nga tion ginpang-ayo ni Jesus ang madamo nga mga tawo nga may masakit, balatian kag malaut nga mga espiritu, kag gin-ayo man niya ang madamo nga mga bulag. Nagsabat sia sa mga ginpadala ni Juan, “Balik kamo kag sugiri si Juan sang inyo nakita kag nabatian: ang mga bulag makakita na, ang mga piang makalakat na, ang mga aruon matinlo na, ang mga bungol makabati na, ang mga patay ginbanhaw, kag ang Maayong Balita ginwali sa mga imol. Bulahan ang wala nagapangduhadoha nahanungod sa akon.” 


No comments:

Post a Comment