Thursday, December 10, 2020

Disyembre 10, 2020, Huwebes sang Ika-2 nga Semana sang Adbiento

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Isaias 41:13-20
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 145:1, 9, 10-11, 12-13
Aleluya - Isaias 45:8
Ebanghelyo - Mateo 11:11-15
"Si Elias amo ang Gintagna nga Magakari"

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Isaias nga Propeta 41:13-20
    Ako ang Ginoo nga inyo Dios; 
        ako magapabakod sa inyo kag 
        nagasiling sa inyo, 
    ‘Indi kamo magkahadlok; 
        ako magabulig sa inyo.’” 
    Ang Ginoo nagasiling, 
    “O Israel, diutay ikaw kag maluya 
    pero indi ikaw magkahadlok; 
    ako magabulig sa imo. 
    Ako, ang balaan nga Dios sang 
        Israel, amo ang nagaluwas 
        sa imo. 
    Himuon ko ikaw kaangay sang karas 
        nga bag-o nga may matalom nga 
        mga ngipon. 
    Ikaw magakaras sang mga kabukiran 
        kag laglagon sila, 
    ang mga bakulod mapugday nga 
        manginyab-ok. 
    Isabwag nimo sila sa hangin; 
        ang hangin magapalid sa ila, 
    kag pagalaptahon sila paagi sa bagyo. 
    Pero magamalipayon ka, kay 
        ako amo ang imo Dios; 
    magadayaw ka sa akon, ang balaan 
        nga Dios sang Israel. 
    "Kon ang akon mga tawo nga 
        makalulooy magpangita sing tubig, 
    kon ang ila mga tutonlan magmala 
        sa kauhaw, 
    dayon, ako, ang Ginoo, magasabat 
        sang ila pangamuyo; 
    ako, ang Dios sang Israel, indi gid 
        magpatumbaya sa ila. 
    Pailigon ko ang mga suba sa lamgod 
        nga mga bakulod, 
    kag ang mga tuboran magailig 
        sa mga nalupyakan. 
    Himuon ko ang mga desierto nga 
        mga punong, 
    kag ang kigas nga duta nga mga 
        nagaibwal nga tuboran. 
    Patuboon ko sa desierto ang mga 
        kahoy nga sedro, 
    kag mga kahoy nga akasya, mirto, 
        kag mga olivo. 
    Ang lamgod nga duta mahimo nga 
        kagulangan, 
    mga kagulangan sang mga kahoy 
        nga pino, enebro kag sipre. 
    Ang mga tawo makakita sini kag 
        mahibaluan nila 
    nga ako, ang Ginoo, amo ang 
        naghimo sini. 
    Magatalupangod sila 
        nga ang balaan nga Dios sang 
    Israel amo ang nagbuot nga 
        matabo ini.”

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 145:1, 9, 10-11, 12-13
(S) Ang Ginoo mahigugmaon kag maluloy-on, kag puno sang mapinadayunon nga paghigugma.

Ibantala ko ang imo pagkagamhanan, O Dios ko kag hari ko, magapasalamat ako sa imo sa wala sing katubtoban. (S)
Maayo sia sa tanan kag maluloy-on sa tanan nga iya ginhimo. (S)
Ang tanan mo nga mga tinuga, O Ginoo, magadayaw sa imo, kag ang imo mga tawo magapasalamat sa imo! Magahambal sila sang himaya sang imo ginharian, kag magasugid sila sang imo gahom. (S)
Agod ang tanan nga mga tawo makahibalo sang imo gamhanan nga mga buhat, kag sang mahimayaon nga pagkahalangdon sang imo ginharian. Ang imo ginharian wala sing katapusan, kag ikaw hari sa walay katubtoban. (S)

Aleluya:
Isaias nga Propeta 45:8
    Patuloa ang matarong, O langit, patuloa sia subong sang ulan.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 11:11-15
    Si Jesus nagsiling sa mga tawo, “Dumdoma ninyo ini! Sa mga nagkalatawo wala na sing may magdaku pa sa kay Juan Bautista. Pero ang labing diutay sa Ginharian sang langit daku pa sa iya. Sugod sang pagwali ni Juan Bautista tubtob karon ang Ginharian sang langit nag-antos sa mapintas nga mga paghingabot, kag ginaagaw ini sang mga tawo sa pakusog. Ang tanan nga mga propeta, kag ang Kasugoan ni Moises nagpanagna nahanungod sang Ginharian sang langit tubtob sa panahon ni Juan. Kon patihon ninyo ang ila mensahi, si Juan amo si Elias nga gintagna nga magakari. Gani, magpamati kamo kon may dulonggan kamo!

No comments:

Post a Comment