Tuesday, November 27, 2018

Ginoong Dios, ngaaimo man ako ginpabay-an? (Salmo 77:1-10)

Nagapanawag ako sing mabaskog sa Dios,
nagapanawag ako, kag ginapamatian
niya ako.
Sa tion sang kalisod nagapangamuyo ako
sa Ginoo,
sa bilog nga gab-i ginabayaw ko ang akon
mga kamot sa pagpangamuyo,
pero ako wala sing naagom nga kalipay.
Ginapanumdom ko ang Dios,
kag nagapanghayhay ako,
nagapamalandong ako, kag nawad-an ako
sing paglaom.
Wala niya ako ginapatulog sa bilog nga gab-i,
nagpalibog gid ako sa bagay nga indi ako
makahambal.
Ginapanumdom ko ang mga adlaw
nga nagliligad
kag ang madugay na nga mga tinuig.
Nagpalibog ako sa bug-os nga gab-i,
nagapamalandong ako, kag amo ini ang
ginapamangkot ko sa akon kaugalingon:
“Magapadayon bala ang GINOO sa pagsikway
sa aton?
Indi na gid bala sia malipay liwat sa aton?
Wala na bala sia nagahigugma sa aton?
Indi na bala masaligan ang iya mga saad?
Wala na bala ang Dios sing kaluoy?
Nabayluhan bala sing kaakig ang iya kaluoy?"
Dayon nagsiling ako, “Ang nalainan gid
sang akon buot amo
nga ang Labing Mataas wala nagabulig
sa amon.”

No comments:

Post a Comment