Wednesday, July 1, 2020

Si Jesus Nagahilway sa mga Ginagapos

Liturhiya sang Pulong
(Miyerkules, Hulyo 1, 2020)
Miyerkules sang Ika-Trese nga Semana sang Ordinaryo nga Panahon

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Amos nga Propeta 5:14-15, 21-24
   Tinguhaa ninyo ang paghimo sang matarong kag indi ang malaut, agod magkabuhi kamo. Dayon ang Ginoong Dios nga Makagagahom manginkaupod ninyo, subong sang ginasiling ninyo. Dumti ang malaut, higugmaa ang maayo, kag maghukom sing matarong sa mga korte. Ayhan ang Ginoong Dios nga Makagagahom manginmaayo sa mga tawo nga nabilin nga buhi pa sa sining pungsod.
   “Naakig gid ako sa inyo mga piesta, indi na ako makaagwanta sini! Kon maghalad kamo sa akon sing mga halad nga sinunog kag halad nga uyas, indi ako sini magbaton. Kag indi ako magbaton sang inyo pinatambok nga mga sapat nga inyo dalhon sa akon subong halad sa pagpasalamat. Untata ang inyo magahod nga mga kanta. Indi ako maluyag magpamati sa inyo mga instrumento sa musika. Padayuna ang pagluntad sang pagkamatarong kag katarungan, kasubong sang suba nga wala nagamala.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 50:7, 8-9, 10-11, 12-13, 16-17
(S) Luwason ko gid ang tanan nga nagatuman sa akon.

“Pamati kamo, mga tawo ko, kag magahambal ako, magasaksi ako batok sa imo, O Israel. Ako ang Dios, ang imo Dios. (S)
Wala ako nagasaway sa imo tungod sang imo mga halad kag sang mga halad nga sinunog nga imo pirme ginahalad sa akon. Wala ako kinahanglan sang toro nga mga baka gikan sa inyo mga pastuhan, ukon mga kanding gikan sa inyo mga kahayupan. (S)
Tungod kay akon ang mga kasapatan sang katalunan, kag ang mga baka sa linibo ka mga kabakuloran. Akon ang tanan nga mga kapispisan sa talon kag ang tanan nga nagakabuhi sa latagon. (S)
“Kon ginagutom ako indi ko ikaw pagsugiran, tungod kay akon ang kalibutan kag ang tanan nga ara sa iya. Nagakaon bala ako sang karne sang baka, ukon nagainom sang dugo sang kanding? (S)
“Ngaa bala ginapabutyag mo ang akon mga sugo? Ngaa bala nagahambal ka nahanungod sang akon kasugtanan? Indi ka magpatudlo sa akon, ginasikway mo ang akon mga sugo. (S)

Aleluya:
Santiago 1:18
   Sa iya kaugalingon nga kabubot-on, ginhimo niya kita nga iya mga anak paagi sa pulong sang kamatuoran, agod nga manginnahauna kita sa tanan niya nga mga tinuga. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 8:28-34
   Sang makaabot si Jesus sa duta sang mga taga-Gadara, sa tabok sang linaw, ginsugata sia sang duha ka tawo nga naggwa gikan sa mga lulobngan. Ini sila ginagamhan sang yawa kag mabangis kaayo, sa bagay nga wala sing tawo nga nagaagi sadto nga dalan. Gilayon nagsinggit sila, “Ano bala ang himuon mo sa amon, ikaw nga Anak sang Dios? Nagkari ka bala sa pagsilot sa amon sa wala pa mag-abot ang tion?” 
   Didto sa unhan may panong sang mga baboy nga nagapang-ungad. Ang mga yawa nagpakiluoy kay Jesus nga nagasiling, “Kon tabugon mo gid man kami, pasudla na lang kami sa sadtong mga baboy.” 
   Si Jesus nagsiling sa ila, “Sigi, lakat kamo!” Gani naggwa sila kag nagsulod sa mga baboy. Ang bug-os nga panong nagdinaguso sa pil-as pakadto sa linaw kag nagkalalumos.
   Ang mga manugsagod sang baboy nagpalagyo kag nagkadto sa banwa, sa diin ginpanugid nila ang tanan nga nahanabo sa mga baboy kag sa duha ka tawo nga ginagamhan sang yawa. Gani ang tanan nga mga tawo sa sadto nga banwa naggulowa sa pagsugata kay Jesus, kag sang pagkakita nila sa iya, nagpakiluoy sila sa iya nga maghalin sia sa ila banwa.

No comments:

Post a Comment