Tuesday, June 30, 2020

“Ngaa bala Nagakahadlok gid Kamo, Kadiutay sang Inyo Pagtuo?”

Liturhiya sang Pulong
(Martes, Hunyo 30, 2020)
Martes sang Ika-Trese nga Semana sang Ordinaryo nga Panahon

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Amos nga Propeta 3:1-8; 4:11-12
   Mga pumoluyo sang Israel, magpamati kamo sa sini nga mga pulong nga ginhambal sang Ginoo nahanungod sa inyo: "Ginpangulohan ko pa gwa sa Egipto ang imo bug-os nga panimalay. Sa tanan nga mga panimalay sa duta ikaw lamang ang akon ginkilala kag ginkabalak-an. Gani pagasilutan ko ikaw sang tanan mo nga mga sala.
   Makaupdanay bala ang duha ka tawo sa paglakat, kon wala anay sila magkasugot?
   Magangurob bala ang leon sa talon, kon wala sia sing may nakita nga tulokbon?
   Magangurob bala ang tutoy nga leon sa iya Iungib kon wala sia sing may nadakpan?
   Masiod bala ang pispis sa duta kon wala sing paganyat sa iya?
   Mapisik bala ang siod kon wala sing may nagtandog sini?
   May magpatunog bala sang trumpeta para sa inaway nga indi makapahadlok sang mga tawo sa isa ka siyudad?
   May makakulogmat bala nga matabo sa siyudad kon indi ini paghimuon sang Ginoo?
   Sa pagkamatuod ang Ginoo indi maghimo sing bisan ano nga butang kon indi niya anay mapahayag ang iya plano sa iya mga alagad nga propeta.
   Kon magngurob ang leon, sin-o bala ang indi mahadlok?
   Kon ang Ginoo maghambal, sin-o bala ang indi magbantala sang iya mga pulong?
  Ang Ginoo nagasiling, "Ginlaglag ko ang iban sa inyo subong sang paglaglag ko sang Sodoma kag Gomora. Kaangay kamo sang nagadabdab nga kahoy nga ginsabnit sa kalayo. Pero wala kamo magbalik sa akon. Gani, mga pumoluyo sang Israel, amo ini ang pagahimuon ko sa inyo. Kag tungod kay himuon ko ini, maghanda kamo sa pag-atubang sang paghukom sang Dios!"

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 5:4-6, 6-7, 8
(S) O GINOO, tuytoyi ako sa pagtuman sang imo kabubot-on.

Sa pagbutlak sang adlaw nagapangamuyo ako sa imo, kag karon nagahulat ako sang sabat mo. Ikaw ang Dios nga indi luyag sang kalautan; wala sing duog ang malaut sa imo atubangan. Wala ka nagatalupangod sa mga bugalon. (S)
Ginadumtan mo ang malaut nga mga tawo. Ginalaglag mo ang tanan nga mga butigon, kag ginatamay mo ang malugoson kag malimbongon. (S)
Pero ako akon makaduaw sa imo balay, tungod sang imo daku nga gugma. Makasimba ako sa imo balaan nga Templo, kag nagaduko sa pagtahod sa imo. (S)

Aleluya:
Mga Salmo 130:5
   Nalangkag gid ako sa pagpaabot sang bulig sang Ginoo, kag sa iya mga pulong nagasalig ako.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 8:23-27
   Nagsakay si Jesus sa sakayan kag ang iya mga gintuton-an nag-upod sa iya. Sa hinali nag-abot ang mabaskog nga bagyo sa linaw, sa bagay nga nagdalagku ang mga balod kag ang sakayan ginasudlan sang tubig. Pero si Jesus nagakatulog. Ginpalapitan sia sang iya mga gintuton-an kag ginpukaw nga nagasiling, “Ginoo, luwasa kami! Daw malumos kita!”
   Si Jesus nagsabat, “Ngaa bala nagakahadlok gid kamo? Kadiutay sang inyo pagtuo!” Dayon nagbangon sia, ginmanduan niya ang hangin kag ang balod nga mag-untat, kag naglinaw.
   Ang tanan natingala gid kag nagsiling, “Ano bala nga tawo ini? Bisan pa ang hangin kag ang balod nagatuman sa iya!” 

No comments:

Post a Comment