Monday, August 17, 2020

Maghatag - kag Magaangkon Ka sing Manggad sa Langit

Liturhiya sang Pulong
(Lunes, Agosto 17, 2020)
Lunes sang Ika-20 nga Semana sang Tuig

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Ezequiel nga Propeta 24:15-24
   Ang Ginoo naghambal sa akon, "Tawo nga mamalatyon, sa hinali lang kuhaon ko ang imo pinalangga gid nga asawa. Indi ka magreklamo ukon maghibi ukon magpatulo sing luha. Indi pag-ipabati ang imo pagnguyngoy. Indi ka maglakat nga wala sing tabon ang imo ulo ukon wala sing sandalyas ang imo mga tiil subong nga tanda sang imo paglalaw. Indi pagtabuni ang imo guya ukon magkaon sang kalan-on nga ginakaon sang mga nagalalaw."
   Sang aga pa, nagapakighambal ako sa mga tawo. Pagkagab-i napatay ang akon asawa, kag sang pagkaaga gintuman ko ang sugo sa akon. Ang mga tawo nagpamangkot sa akon, “Ngaa nga daw wala ka imo nagakalisod?"
   Gani nagsiling ako sa ila, "Ang GINOO naghambal sa akon kag nagsugo sa akon sa paghatag sa inyo nga mga lsraelinhon sini nga mensahi halin sa iya. Nagapabugal kamo sang kapag-on sang Templo. Luyag kamo magtan-aw kag magkadto sa sini. Pero ang Ginoo magapasipakpak sini, kag ang inyo mga kabataan nga nabilin sa Jerusalem magakalamatay sa inaway. Dayon himuon ninyo ang akon ginhimo. Indi ninyo pagtabunan ang inyo guya ukon magkaon sang kalan-on sang mga nagalalaw. Indi kamo maglakat nga wala sing tabon ang inyo ulo ukon wala sing sandalyas ang inyo mga tiil. Indi kamo maglalaw ukon maghibi. Magakag-as kamo tungod sang inyo mga sala, kag magaugayong kamo sa isa kag isa. Dayon ako mangin-isa ka tanda sa inyo. Himuon ninyo ang tanan nga akon ginhimo. Ang GINOO nagasiling nga kon mahanabo ini, makilala ninyo nga sia amo ang Ginoo.”

Kalantahon sa Pagsabat:
Deuteronomio 32:18-19, 20, 21
(S) Ginsikway ninyo ang Dios nga nagtuga sa inyo.

Nalimtan nila ang ila Dios, ang ila gamhanan nga manlulowas, ang isa nga naghatag sa ila sing kabuhi. “Sang makita ini sang Ginoo, naakig sia, kag ginsikway niya ang iya mga anak nga lalaki kag babayi. (S)
Nagsiling sia, ‘Indi ko na sila pagbuligan, dayon tan-awon ko kon ano ang maabutan nila, yadtong malimbungon kag indi masaligan nga mga tawo. (S)
Ginpaakig nila ako sang ila mga diosdios, ginpaimon nila ako sang ila di-matuod nga mga dios. Gani, paakigon ko sila sa isa ka pungsod nga mga buangboang, paimunon ko sila sa isa ka pungsod nga walawala gid. (S)

Aleluya:
San Mateo 5:3
   Bulahan ang mga nagakilala Sang kinahanglanon sang ila mga kalag, Kay ila ang Ginharian sang langit!

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 19:16-22
   May isa ka tawo nga nagpalapit kay Jesus kag nagpamangkot, “Manunodlo, ano bala ang maayo nga himuon ko agod akon maangkon ang kabuhi nga walay katapusan?” 
   Nagsabat si Jesus, “Ngaa bala nagapamangkot ka sa akon kon ano ang maayo?” May isa lamang nga maayo. Tumana ang mga sugo kon luyag ka mag-angkon sang kabuhi nga wala sing katapusan. 
   Nagpamangkot sia, “Ano nga mga sugo?” 
   Nagsabat si Jesus, “Indi ka magpatay, indi ka magpanginbabayi ukon magpanginlalaki, indi ka magpangawat, kag indi ka magbutig. Tahura ang imo amay kag ang imo iloy, kag higugmaa ang imo isigkatawo subong sang imo kaugalingon.” 
   Ang pamatan-on nagsabat, “Natuman ko na ini nga mga sugo. Ano pa bala ang nakulang sa akon?” 
   Si Jesus nagsiling sa iya, “Kon luyag ka nga manginhimpit, lakat ka kag ibaligya ang tanan mo nga pagkabutang kag ihatag mo ang kuwarta sa mga imol, kag magaangkon ka sing manggad sa langit kag dali sunod ka sa akon.” 
   Sang pagkabati sini sang pamatan-on, naglakat sia nga masinulob-on, kay manggaranon sia. 

No comments:

Post a Comment