Friday, September 13, 2019

"Ang Tanan nga mga Tawo Natingala gid sa Daku nga Gahom sang Dios"

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Setyembre 28, 2019)
San Lorenzo Ruiz kag Iya mga Kaupdanan, Martires
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Zacarias nga Propeta 2:5-9, 14-15
   Sa isa na man ka palanan-awon nakita ko ang isa ka tawo nga may lubid nga inugtakos sa iya kamot. Nagpamangkot ako, "Diin ka makadto?"
   Nagsabat sia, "Takson ko ang Jerusalem agod mahibal-an ko kon daw ano ini kalaba kag kasangkad.
   Dayon nakita ko nga ang anghel nga nagpakighambal sa akon naglakat, kag ang isa pa gid ka anghel nagsugata sa iya. Ang nahauna nagsiling sa ikaduha, “Dalagan ka kag singgana inang pamatan-on nga Ialaki nga may lubid nga inugtakos nga magadamo ang mga tawo kag mga kabakahan sa Jerusalem nga indi na sila makaigo sa sulod sang pader. Ang Ginoo nagsaad nga sia mismo ang manginpader nga kalayo sa palibot sang siyudad sa pag-apin sini, kag magapuyo sia didto sa bug-os niya nga himaya.”
   Ang GINOO nagsiling, “Magkanta sa kalipay, mga tawo sang Jerusalem. Magapuyo ako upod sa inyo!" 
   Sa sadto nga tion madamo nga mga kapungsoran ang magadangop sa Ginoo kag mangin-iya mga tawo. Magapuyo sia upod sa inyo, kag makilala ninyo nga ginpadala niya ako sa inyo. 

Kalantahon sa Pagsabat:
Jeremias 31:10, 11-12, 13
(S) Ang Ginoo magabantay sa aton subong isa ka manugbantay sang iya panong.

Ang Ginoo nagasiling, “Mga kapungsoran magpamati kamo sa akon kag ibantala ang akon mga pulong sa malayo nga mga baybayon. Ginpaalaplaag ko ang akon mga tawo, pero pagatiponon ko sila, kag magabantay sa ila subong sang pagbantay sang isa ka manugbantay sa iya mga panong. (S)
Ginhilway ko ang mga tawo sang Israel, kag ginluwas sila gikan sa isa ka gamhanan nga pungsod. Magakari sila kag magaamba tungod sa kalipay sa Bukid sang Sion, kag malipay sila sang akon mga regalo, nga trigo, bino, kag lana sang olivo, nga karnero kag baka. Manginkaangay sila sang nabunyagan sing maayo nga hardin, kag indi na gid sila magkalisod liwat. (S)
Dayon ang mga dalaga magasaot kag magakinalipay, kag ang mga lalaki, pamatan-on kag tigulang, magahinugyaw. Lipayon ko sila kag bayluhan ko ang ila kalisod sa kalipay, ang ila kasubo sa kasadya. (S)

Aleluya:
2 Timoteo 1:10
   Ang aton Manlulowas nga si Cristo Jesus nagdaog sang kamatayon, kay nagsanag ang kabuhi  paagi sa Maayong Balita.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 9:43-45
   Ang tanan nga mga tawo natingala gid sa daku nga gahom sang Dios. Samtang nagakatingala pa ang mga tawo sa mga butang nga ginhimo ni Jesus, nagsiling sia sa iya mga gintuton-an, “Indi kamo magkalipat sang akon isiling sa inyo. Ang Anak sang Tawo itugyan sa kamot sang mga tawo.” Pero wala sila makahibalo kon ano ang kahulogan sini. Ginlikom ini sa ila agod nga indi sila makahangop, kag nahadlok sila magpamangkot sa iya nahanungod sini.

No comments:

Post a Comment